کیا روس طاقت ور ترین ملک ہے!

0
146

تحریر: فیکتوریہ (یوکرین

میں ہر روز عرب مسلم ممالک میں روسی پروپیگنڈے کی سطح سے حیران ہوتی ہوں۔ کیا آپ کو اب بھی یقین ہے کہ روسی فوج دنیا کی طاقتور ترین فوج میں سے ایک ہے؟۔

کم از کم یہ دیکھ لیں کہ روسی فوجی کیا لباس پہنتے ہیں، یہ روس کی ہر چیز کی طرح انتہائی ناقص معیار کا ہے۔ ان کے پاس نہ ہیلمٹ ہے اور نہ ہی بلٹ پروف واسکٹ، ان کے جوتے انتہائی ناقص معیار کے ہیں۔ ان کے ساتھ خوراک، ایندھن یا عام ابتدائی طبی امدادی کٹس نہیں ہیں۔ روسی ٹینک اور فوجی گاڑیاں بہت پرانی ہیں اور جلدی جل جاتی ہیں۔ روسی فوجی لڑنا نہیں جانتے، لیکن وہ صرف شہریوں کو مارنے اور ان کے گھروں کو لوٹنے کے لیے آتے ہیں، یہاں تک کہ انڈرویئر، پرفیوم، بیت الخلا بھی لے جاتے ہیں اور صرف روس واپس بھاگ جاتے ہیں۔ کیا سپر پاور فوج کو ایسا نظر آنا چاہیے؟ یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ کتنے روسی فوجیوں کو قید کیا گیا اور کتنے یوکرین کی فوج نے تباہ کر دیے۔

یوکرین کی روس کے ساتھ جنگ ​​8 سال سے زائد عرصے سے جاری ہے اور اس جنگ کی وجہ نیٹو نہیں ہے۔ وہ صرف آتے ہیں اور عام شہریوں کو مارتے ہیں، خواتین اور بچوں کی عصمت دری کرتے ہیں۔ یقیناً یہ سب کچھ مسلم ممالک میں ٹیلی ویژن پر نہیں دکھایا جائے گا کیونکہ ان کی فریب کار بدعنوان حکومتوں نے کبھی انسانی قدروں اور عزتوں کا علم ہی نہیں کیا، اسلام کو سیاست اور پیسے میں بدل دیا ہے۔ ان لوگوں کا کوئی مستقبل نہیں ہے لیکن میں جانتی ہوں کہ دنیا بھر میں بہت سے مسلمان یوکرین کی حمایت کر رہے ہیں۔ یہ میرے دوست ہیں جو مجھے روزانہ لکھتے ہیں اور پوچھتے ہیں کہ میں اور میرے خاندان کا کیا حال ہے۔ ان کے پاس تعلیم ہے، تاریخ جانتے ہیں، ٹی وی نہیں دیکھتے اور ہر وقت معلومات چیک کرتے رہتے ہیں۔ خدا سب کچھ دیکھتا ہے۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں