سال 2021 دنیا بھر میں 45 صحافی اپنی جان سے گئے

0
70

کراچی (مدثر غفور) انٹرنیشنل پریس انسٹی ٹیوٹ (آئی پی آئی) نے بدھ، 29 دسمبر کو اپنی سالانہ رپورٹ میں انکشاف کیا ہے کہ اس کی سالانہ ڈیتھ واچ لسٹ کے مطابق 2021 میں دنیا بھر میں 45 صحافی مارے گئے ہیں۔

میکسیکو میں مسلسل دوسرے سال بھی صحافیوں کی ہلاکتوں کی سب سے زیادہ تعداد 7 ریکارڈ کی گئی ہے، اس کے بعد ہندوستان اور افغانستان میں 6 اور پھر جمہوری جمہوریہ کانگو میں 3 صحافی اپنی جان سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔

صحافیوں کی ہلاکتوں کی یہ تعداد آزادی صحافت پر تشویشناک اثرات رکھتی ہے اور آئی پی آئی کی رپورٹ کے مطابق صحافیوں کی حفاظت کو ایک عالمی چیلنج کے طور پر دوبارہ تصدیق کرتا ہے۔ یہ رپورٹ کردہ ہلاکتیں پوری دنیا میں پھیلی ہوئی ہیں، یہاں تک کہ ان ممالک میں بھی جہاں نسبتاً زیادہ پریس کی آزادی ہے اور بڑے پیمانے پر صحافیوں کے جانی نقصان کو ان کے کام سے براہ راست تعلق میں ظاہر کرتے ہیں، ان کی کوریج کی خطرناک نوعیت کے نتیجے میں یا تو کسی خاص خبر کی رپورٹ کے بدلے میں، عام طور پر یا ان کے پیشے کے لیے سال 2021 میں 45 صحافی ہلاک ہوئے ہیں۔

پوری دنیا میں شخصی حکومتوں، دائیں بازو کی انتہا پسند جنونی حکومتوں جیسے بھارت، میانمار، نیم جمہوری ممالک نے بے شمار صحافیوں پر مقدمات بنائے ہیں، جدوجہد کی رپورٹنگ غداری قرار دی گئی ہے۔

پاکستان جیسے ممالک میں صحافیوں پر ایک طرف تو برطرفیوں کی تلوار کئی ہزار برطرف کرچکی ہے تو دوسری طرف ٹریڈ یونین بھی بہت کمزور ہوگئی ہے۔ صحافی خود کو اشرافیہ سمجھنا چھوڑیں گے تو وہ اصلی مسائل پر توجہ دے سکیں گے۔ ٹریڈ یونین نے ورکشاپ تربیتی سیشن اور سوال و جواب کے طور طریقے سکھانے بند کردئیے ہیں۔ نیز اپ ڈیٹ بھی نہیں کیا جاتا اکثر مالکان یا حکومت کی خوشنودی پر گزارا کررہے ہیں۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں